Daisypath - Anniversary

Followers

Friday, June 28, 2013

Wedding Review#12: Pre-Wedding Photoshoot di Ulu Chepor

Assalammualaikum…

Wedding ko dah lepas. Baru nak review pasal pre-wedding?

Eh, eh… Biarlahkan? Bukan aku sengaja baru nak review. Al kisahnya aku baru dapat album pre-wedding aku selepas aku dapat album wedding aku. Apa cerita? Nanti aku akan cerita dalam entri lain.

Ingat tak entri ni?

Haaa… agak-agak kat mana ek aku buat pre-wedding. Mungkin gambar ni boleh bagi hint

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Tadaa!!!


Ya!!! Dekat sungai. Sungai dekat Ulu Chepor. Mula-mula nak buat photoshoot kat sungai lain. Tapi kawasan tu nampak macam bahaya. Sebab tu pilih kat Ulu Chepor.

Malas cerita panjang, jom layan gambar.

Gambar sebelum berendam dalam sungai





Gambar basah lenjun berendam dalam sungai




Oklah kan. Cuma malangnya waktu tu aku tak bawa apa-apa props pun. Sebab tu tiada warna ceria pun photoshoot ni. Lepas photoshoot tu, terus aku berkelah bersama keluarga aku.

Segala benda yang aku tak puas hati nanti aku akan cerita kat entri lain.


Babai

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...