Daisypath - Anniversary

Followers

Thursday, June 27, 2013

Wedding Review#11: Hadiah Kahwin

Assalammualaikum w.b.t

Aku membelek-belek gambar kahwin aku. Nak tengok apa lagi yang aku boleh review. Belek punya belek, terjumpala gambar-gambar hadiah kahwin yang kawan-kawan aku bagi.


Inilah hadiah kahwin yang aku dapat. Ye sedikit je. Tak banyak pun. Tapi aku sangat berterima kasaih kepada kawan-kawan aku yang sudi bagi hadiah kahwin kat aku. Sangat berguna semua barang-barang itu.



Hadiahni istimewa sikit sebabnya daripada kawan blogger aku,  Sya. Terima kasih Sya kerana sudi datang ke majlis kahwin saya haritu.



Selepas dibuka pembalutnya. Bersepah-sepah wrapping paper



 Antara hadiah yang aku dapat adalah vakumm dan paper shredder.



Hadiah-hadiah lain:
1.       2 Set pinggan mangkuk
2.       2 Set cawan
3.       2 biji Kettle
4.       Gambar hiasan
5.       Jam dinding

Itu jelah. Sekali lagi terima kasih semua kepada yang memberi hadiah. Walaupun sedikit, tetapi semuanya dapat digunakan. Takdalah ada yang terperuk duduk bawah katil je sampai berhabuk bagai.

Babai

2 comments:

  1. hehe. br perasan entry ni.

    sama2. nnti kLw free, dtg wedding kite puLak ek =)

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah.. pasti akan datan kalau free. Jangan lupa jemput k.. =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...