Daisypath - Anniversary

Followers

Thursday, November 29, 2012

Wedding Preparation#32: Baju Nikah dan Baju Sanding

Sorry takda gambar.

Aku dah berkesempatan fitting baju nikah dan baju sanding.

Baju nikah adalah superb. Sangat cantik dan aku suka sangat-sangat

TAPI.....

Baju sanding adalah sangat buruk.
Aku menangis semalam mengenangkan baju itu.
Rasa taknak pakai baju tu.

Entah dimana silapnya.
Adakah sebab design itu menampakkan sangat buruk aku memakainya.
Masa pakai baju tu , berpeluh-peluh aku. Padahal material kain nikah dan sanding adalah sama.
Mula aku persoalkan betulke baju ni dia jahit saiz aku.
Pinggang adalah sangat longgar dan lengan baju adalah sangat menggeleber.
Macam pakai kostume pulak rasa.
Sedih sangat.

Jadi option aku sekarang:
1) Alter baju tersebut bagi cantik
2) Kalau sudah alter tapi tak cantik jugak, cari baju lain.

Dah cari baju lain, kemungkinan untuk warna tema menjadi warna warni adalah sangat besar. Tak kisahlah.
Disebabkan ini, banyak kerja yang tergendala. Mencikk!!!!!

8 comments:

  1. sabar2..nnt dah jd pengantin..msti cantik jgk :)

    ReplyDelete
  2. wuu..chill zarithh..try alter dulu k..maybe lepas alter baju tu cantik dah..heee

    ReplyDelete
  3. Sabar dear.. dah nak kawin mmg banyak dugaan, insyaAllah dah alter nanti mesti cantik :)

    ReplyDelete
  4. baju sanding hak milik sendiri or akan jd hak kedai??

    ReplyDelete
  5. Sabar jelah. Takpe try alter dulu eh. Chill babe :)

    ReplyDelete
  6. Sabar ye ..
    Cuba try alter..
    insyaallah ok nnt ..

    ReplyDelete
  7. hujung2 masa nie macam2 masalah happen kan..sabar ye..senang2 juz fikir..banyak mana masalah pon yang penting kawen..tros rasa hepi..hihi

    ReplyDelete
  8. sabar lah zarith..dugaan mmg dtg dlm mcm2 perkara..insyaallah boleh settle..msti ada hikmah ni..cuba alter dulu k :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...