Daisypath - Anniversary

Followers

Wednesday, November 21, 2012

Ketakutan itu

Setelah lama bebas...
Ketakutan itu datang kembali...

Kisah lama berputar kembali...
Wajah-wajah durjana berlegar difikiran...

Ketakutan itu mencemar rasa bebas...
Mencemar rasa bahagia...

Semalam...

Ketakutan itu mengejutkan kami...
Dia stress...
Aku pula cuba bertenang...

Wajah durjana satu...
Apa lagi kau mahu...
Semua sengketa sudah selesai...
Tapi kau sangaja buat kacau...

Wajah durjana dua...
Berambus kau...
Hidup tidak melambangkan taraf...
Akibatnya, hidup porak peranda...

Salah kah aku tak memaafkan wajah durjana?
Perlukah aku memaafkan wajah durjana?
Wajah durjana yang menghancurkan hidup aku...
Wajah durjana yang mementingkan diri sendiri...

Jika aku memaafkan....
Hal lain tetap sama...
Hutang perlu diselesaikan...

Tiga minggu lagi...
Takkan aku biar kau  merosak segala rancangan...

Ketakutan itu...
Sila hilang dari hidupku...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...