Daisypath - Anniversary

Followers

Monday, November 12, 2012

Apabila mycard hilang

Sedih dan takde mood. Mykad aku hilang. Hari Sabtu haritu nak g jogging. Jadi nak bawa mykad je lah pergi jogging. Selongkar dompet, aik mana mykad aku ni. Tak jumpa...

Selongkar pulak bag galas. Tak jumpa jugak!!!

Selongkar pulak almari, laci fail-fail, tag kerja, dapur, ruang tamu, bilik tidur, kat poket-poket seluar dan baju. Tak jumpa jugak!!!

Selongkar pulak kereta. Tak jumpa jugak!!!

Selongkar pulak ofis <--- Sanggup pergi ofis hari Sabtu tu sebab nakcariMykad. Tak jumpajugak!!!

Telefon adik suruh cek kat rumah di Ipoh. Tak jumpa jugak!!!

Alamak... camana nak kahwin ni. Badmood dah rasa.

Makanya saat ini dan ketika ini aku berada di JPN, UTC Pudu Sentral a.k.a Puduraya. Dari pukul 1  nombor masih tak dipanggil. Siap dah makan tengahari dah. Nasib tunang dah telepon JPN. Mykad yang hilang boleh siap dalam 24 jam. Kita tunggu la camne.

On the other hand, UTC ni buka 24 7. Means, tiap tiap hari buka sampai pukul 10 malam. Dan wow.. Transformasi puduraya ini adalah sangat wow. Ini adalah kaliertama aku jejakkan kaki di sini selepas di renovate. Maklumlah, dulu balik kamping ulang-alik naik bas.

Lets hope semuanya berjalan lancar k...

5 comments:

  1. Macam-macam hal kalau nak kawin ni. Take care ye sayang. ^^

    ReplyDelete
  2. huuhu.. sedihnye ilang.. seb bek lmbt lg.. buatnye lg2-3 ari nk nikah, ic ilang, lg rs xde mood kan..
    xpe, kehilangan tu dh digantikan dear.. hope semua ok yer..

    ReplyDelete
  3. xpe Zarith, nanti gambar dalam mykad akan lagi vouge.hehehehe

    ReplyDelete
  4. Nana: kan, macam macam hal. Nasib baik dapat cepat mykad

    Ayeen: ha ah ayeen, gambar lagi cantik, walaupun terpaksa pakai tudung biru striking yang diorg sediakan. Hahaha

    ReplyDelete
  5. Bintanghati: tulah, nasib baik perasan awal ic hilang. Klu tak, memang kelam kabut jadinya. Huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...