Daisypath - Anniversary

Followers

Wednesday, October 17, 2012

Blog ku yang tercinta <-- Tajuk tak bleh blah

I love blogging. Even though I'm not updating it regularly. Tengok buktinya... aku ada sampai 4 blog.






Blog yang baru aku create untuk ceritakan anything about my wedding. Ntah kenapa aku taknak campur dengan my personal blog. Sesiapa bride to be a.k.a B2B dijemput untuk follow or exchange link blog dengan blog aku ni

Ini adalah blog utama aku. Tak tahulah berapa usia blog ni. Sebelum ada blogger ni, aku berblog di friendster. Now aku pun tak tau apa dah jadi dengan friendster. Usually blog ni tentang life, travel, resepi, and poem. Yes, saya ska karang sajak. 

Ini adalah private blog aku. Hanya invited reader je boleh baca blog ni. Basically blog ni bercerita mengenai sensitif isu dan 18PL. Jadi sebab itu blog ini private. Aku tak mahu sapa yang makan cili terasa pedasnya

4th Blog: Kesukaan Wararies
Paling sikit entri. Kononnya blog ni khas untk review produk dan anything yang aku suka. Tapi aku rasa macam tak perlu je. Boleh je cerita dalam blog utama aku

Sekarang ni yang aktif hanya dua blog je. Selama aku rasa dekat 8 tahun aku berblogging. On and off aktif. Tapi itulah dia.

K bai


3 comments:

  1. Wahhh... banyaknye anak dia nak kena jaga. HIHI.

    ReplyDelete
  2. rajinnye wat spi 4 blog wararies...
    aritu kite ade 3 pun x larat dh..
    skang ni blog personal je diutamakan..
    semua msk dlm 1 blog je.. hihi

    ReplyDelete
  3. nana: hahahah... tapi sekaang aktf 2 je nana

    bintanghati: samala kita... tapi bkan selalu update pun ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...