Daisypath - Anniversary

Followers

Wednesday, September 26, 2012

Wedding Preparation#8: MUA

Yep... MUA. Siapa yang akan mekapkan aku masa aku kawin nanti? Tengok gambar sikit...

Cantik tak? Picture credit to NawalPhoto

Ini kakak aku. Cantikkan mekap dia. Disebabkan mekapnya cantik, aku pun pilih dia as my MUA. Rupanya MUA ni dulu dia duduk belakang rumah opah aku. Sebab tu masa dia mekap kakak aku kawin, dia macam kenal je mak dan mak-mak sedara aku. MUA ni pun termasuk dalam pakej butik pengantin yang aku ambil. Akan mekapkan aku masa majlis nikah dan sanding.

2 comments:

  1. harge OK x??npe xamik make up ngn package peLamin sekaLI? xbest ek??

    sya skang ingt nk start survey2 MUA yg make up naturaL.ske natural look (baek xyah make up kan! huhu)

    ReplyDelete
  2. ini sekali dengan pekej pelamin... harga taktau sebab dah masuk skali dalam pekej.. hihih

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...