Daisypath - Anniversary

Followers

Saturday, September 29, 2012

Wedding Preparation#11: Pengapit

Hari ini dengan gembiranya aku dan bakal pengapit berjalan-jalan di Masjid Jamek iaitu tempat yang paling bahaya sekali bagi. Misi adalah untuk mencari baju pengapit dan usha-usha trend fesyen semasa.

Akhirnya pengapit ku dapat baju yang diidamkan. Aku puas hati dan dia pun puas hati. Eh, aku tak belanja baju pengapit untuk dia. Duit dia sendiri. Aku cuma belanja ais blended lori je untuk dia. Ye, benda wajib beli jika berjalan-jalan di masjid jamek.

Kononnya nak usha-usah trend fesyen semasa je kan. Takda maknanya. Hangus jugak duit aku tergoda dengan segala macam yang ada kat situ. (Kan dah cakap, tempat ini tempat yang paling bahaya sekali).

Abaikan...

Sedikit sebanyak tentang pengapit aku ni. Dia kawan baik aku sejak sekolah menengah sampailah sekarang. Selalu la dia lepak umah aku dan ikut aku balik kampung sekali. Jadi, takde calon lain untuk jadi pengapit aku. Hanya dia sorang. Takdalah pening kepala nak cari.

Cuma pengapit lelakinya belum ditetapkan oleh tunang. Dia cakap, sapa-sapa pun boleh. Adik ipar dia ramai. So, aku consider settle. Boleh tak macam tu.

Tu je nak cerita...

Till then...

4 comments:

  1. Yay!..dah ada pengapit..heee..bestnyeee!!..

    ReplyDelete
  2. :-) yeay!!! hopefully Teha senang cari pengapit nanti..

    ReplyDelete
  3. Best la dpt pengapit yg memahami mcm tu..hehe..baya sendiri tu bj pengapit die..sy adeq yg jadi penagapit..nak x nak die baya sendiri la..adeq bradeq senang countim sket =)

    ReplyDelete
  4. Oklah tu syazlina... adik sendiri senang kautimkan..

    Saya justcakap kat pengapit jangan sama warna dengan pengantin je.. pilihjela apa warna pun die nak.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...